قالیشویی در عظیمیه
قالیشویی در عظیمیه
قالیشویی در عظیمیه
قالیشویی در عظیمیه

قالیشویی عظیمیه

قالیشویی عظیمیه یکی از شعبه های فعال کارخانه قالیشویی بانو در استان البرز می باشد. شرکت قالیشویی بانو با استفاده از متد ها و روش های نوین در صنعت شستشوی فرش به صورت قابل توجهی در چند سال گذشته در این صنعت کرج رشد داشته است. این رشد در زمینه قالیشویی و خدمات خشکشویی مبلمان و موکت و از جمله خدمات تعمیرات و باز سازی انواع فرش بدون برنامه ریزی مدیریت قوی امکان پذیر نخواهند بود. شرکت قالیشویی بانو شعبه عظیمه با استفاده از پرسنلی آموزش دیده و تحصیل کرده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه دهد.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

قالیشویی عظیمیه کرج

شستشوی تخصصی و اعلاء شویی و شور شویی انواع فرشهای دستبافت پشمی، ابریشم، گل ابریشم، ابریشم چله و گل برجسته خشکشویی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خشکشویی انواع موکت های معمولی، پالاز و پرز دار. متخصص در کلیه خدمات تعمیرات فرش از جمله، رفوگری تخصصی، دار کشی، رفع سوختگی، لکه برداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی، پرداخت، رفع سوختگی و .. با استفاده از استادکاران با تجربه و همراه با رزومه ای قوی در صنعت فرش دستبافت کشور می باشد.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

ویژگی های قالیشویی بانو شعبه عظیمیه

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه دارای دفتر مستقل در محله عظیمیه کرج می باشد. تاسیس دفتر مستقل دارای مزایای بی شماری برای شما مشتریان عزیز ساکن در این محله می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با یک تماس سریع و یا سفارش آنلاین خدمات سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.با تاسیس دفتر عظیمیه سفارشات و خدمات شما مشتریان به دفتر ارجاع داده می شود تا سریعترین پیگیری و سرویس دهی به شما مشتریان عزیز در محله عظیمیه کرج انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *