قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی گوهردشت

قالیشویی گوهردشت یکی از شعبات فعال کارخانه قالیشویی بانو در شهر کرج می باشد، این شعبه یکی از بزرگترین ارائه دهنده های خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستباف، خشکشویی مبلمان و موکت و خدمات ترمیم و بازسازی فرش می باشد. شرکت قالیشویی بانو کرج با سالها تجربه در صنعت قالیشویی کرج، به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی در گوهردشت می باشد. قالیشویی بانو کرج مجهز به کارخانه ای اختصاصی با ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته علاوه بر حذف واسطه ها برای شستشو، بالاترین کلیفیت ارائه خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.
شرکت قالیشویی بانو کرج دارای دفاتر و شعبات زیادی در سراسر شهر کرج و استان البرز می باشد. یکی از شعبات این شرکت در گوهردشت کرج می باشد که امروز میخواهیم در رابطه با دفتر گوهردشت، خدمات و راه های تماس با دفتر گوهر دشت کرج صحبتی با شما مشتریان عزیز داشته باشیم.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

شرکت قالیشویی بانو با تاسیس دفتر خود در محله گوهر دشت کرج با هدف بهبود سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان عزیز ساکن گوهردشت، به عنوان اولین کارخانه قالیشویی فعال در کرج می باشد که شعبات خود را در سراسر کرج تاسیس کرده و خدمات ویژه ی خود با سرعت هرچه تمام تر به شما عزیزان ارائه می دهد.

نزدیک ترین قالیشویی به گوهردشت هستیم

برای ثبت سفارش و یا تماس با قالیشویی بانو ویژه گوهردشت کرج شما عزیزان می توانید با سفارش آنلاین خدمات؛ سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید و یا می توانید با شماره گیری خط سراسر در استان البرز به شماره ۰۲۶۳۴۱۱۸ از هرکجای کرج تماس گرفته و سفارش خود را به سادگی هرچه تمامتر ثبت نمایید.

قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

خدمات قالیشویی گوهردشت

دفتر قالیشویی بانو در گوهردشت کرج ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم و بازسازی انواع فرش می باشد که از خدمات کلی این مجموعه میتوان به:

  • شستشوی انواع فرش دستبافت، قدیمی و عتیقه
  • شستشوی انواع فرشهای ماشینی، کرج رنگ، الیاف مصنوعی و پشمی.
  • خشکشویی انواع مبلمان، میز و صندلی های سمینارها، هتل ها، رستوران ها و سینما ها
  • خشکشویی انواع موکت های ساده و طرح دار، پالاز و گل برجسته
  • خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دونفره
  • خدمات تعمیرات فرش از جمعه، رفوگری، دارکشی، رفع پارگی و سوختگی، رنگبرداری و …
  • خدمات آرایشی فرش، سرپود گیری، شیرازه دوزی، ریشه دوزی و …

اشاره نمود، شرکت قالیشویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شهر کرج بوده و کلیه خدمات این شرکت تحت نظر اتحادیه بوده و تمامی فاکتور های صادر شده این مجموعه طبق نرخنامه صادر شده از اتجادیه محترم قالیشویان کرج می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *