مزایای و راهنمای خاک گیری فرش - قالیشویی بانو

مزایای و راهنمای خاک گیری فرش


راهنمای کامل درباره مزایای خاک‌ گیری فرش

انواع فرش با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، جلوه و زیبایی خاصی به منازل می‌دهند. راه رفتن روی فرش یا باز ماندن درب و پنجره باعث می‌شود، گرد و غبار روی فرش بنشیند و ظاهر آن را کدر کند. بنابراین لازم است برنامه منظمی برای شستشوی فرش داشته باشیم و از این طریق از فرش‌ها مراقبت کنیم. قصد داریم در این مطلب اطلاعات کامل و دقیقی درباره مزایای خاک گیری فرش و اهمیت خاک گیری فرش قبل از شستشو در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ضرورت خاک گیری فرش چیست؟

تمیز کردن گرد و غبار از روی فرش، اولین مرحله شستشوی فرش است. موارد زیر مهم‌ترین مزایای غبارگیری از فرش است.

از بین بردن حشرات و ذرات خشک با غبارگیری

ذرات خشکی مانند گرد و غبار، مو، خزه و حشرات ریزی مانند بید لابه‌لای الیاف فرش گیر می‌کنند. با استفاده از خاک‌گیری فرش، این ذرات خشک و حشرات از الیاف فرش پاک می‌شوند، سپس فرش شسته و تمیز می‌شود.

اهمیت خاک گیری فرش

شستشوی فرش کاری تخصصی است که بعد از ارزیابی کارشناسان فرش  باید متناسب با …

حفاظت از ماشین‌آلات قالیشویی با غبارگیری از فرش


گرد و غبار یا ذراتی که لابه‌لای الیاف فرش قرار دارند، ممکن است داخل ماشین آلات قالیشویی گیر کنند و باعث خرابی‌ و مشکلات فنی شوند. با انجام خاک‌گیری فرش قبل از شستشو می‌توانیم از دستگاه‌ها محافظت کنیم و طول عمر آن‌ها را افزایش دهیم.

بهبود کیفیت شستشو با خاک‌گیری فرش

وقتی گرد و غبار روی الیاف فرش و ذرات خشکی که به آن چسبیده را تمیز می‌کنیم، می‌توانیم کیفیت شستشو را تضمین کنیم. زیرا با حذف ذرات خشک و گرد و غبار، شوینده‌های مورد استفاده به عمق فیبرهای فرش نفوذ می‌کنند و آلودگی‌های عمیق‌تر را تمیز می‌کنند.

جلوگیری از شکست فیبرها

ذرات خشک مانند مو و خزه می‌توانند میان فیبرهای فرش گیر می‌کنند و در صورت شستشوی مستقیم، ممکن است باعث شکستن فیبرها شوند. مزیت خاک گیری فرش این است که این ذرات خشک از بین می‌روند و خطر شکستن فیبرها و از بین رفتن مرغوبیت فرش کم می‌شود.

مزایای و راهنمای خاک گیری فرش - قالیشویی بانو

غبار گیری فرش‌ها در منزل چگونه انجام می‌شود؟

برای زدودن گرد و غبار از لابه‌لای الیاف فرش بهتر است هر چند وقت یک بار پشت و روی فرش را با جارو برقی تمیز کنید. قدرت مکش جاروبرقی، گرد و غبار را تمیز می‌کند و از کدر شدن رنگ فرش و کم شدن طول عمر آن جلوگیری می‌کند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید اگر این اقدام را به صورت روزانه و مکرر انجام دهید، فرش سست می‌شود و ارزش خود را از دست می‌دهد.

معرفی قالیشویی بانو

قالیشویی بانو عضو رسمی اتحایه قالیشویی است که با استفاده از ماشین آلات تخصصی و پیشرفته و کارکنان باتجربه خدمات زیر را به متقاضیان ارائه می‌کند.

  • شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی
  • شستشوی موکت و تابلو فرش
  • خشکشویی مبلمان و صندلی ناهارخوری
  • خشکشویی تشک خوشخواب تک نفره و دونفره

معرفی قالیشویی کرج

قالیشویی مرکزی کرج مجهز به کارخانه ای اختصاصی و تجهیز شده به ماشین آلات شستشوی تمام اتوماتیک مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا با یش از ۵۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی کرج می باشد. قالیشویی مرکزی کرج ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی شستشوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی، خشکشویی انواع مبلمان و ارائه دهنده شستشو و نظافت انواع خوشخواب های تک نفره و دونفره، قالیشویی مرکزی کرج تخصصی ترین و حرفه ای ترین مجموعه قالیشویی در کرج برای ارائه دهنده خدمات ترمیم و بازسازی انواع فرش در سراسر کرج می باشد، استفاده از استادان و نیروی کار متعهد و مجرب بالاترین کیفیت خدمات را برای شما مشتری عزیز به ارمغان می آورد.

قالیشویی بانو خدمات بی نظیر و متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد

کارخانه قالیشویی بانو کرج با تیمی متخصص، متعهد و آموزش دیده، بهترین و بزرگترین قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش در کرج.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *