مبل شویی در محل در کرج
مبل شویی در محل در کرج
مبل شویی در محل در کرج
مبل شویی در محل در کرج

شستشوی انواع مبلمان در محل

مبل شویی کرج در محل مشکل جابجایی و حمل و نقل مبلمان منزل و محیط کار را برطرف نموده است. تمیز بودن مبلمان منزل یکی از دغدغه های هر خانم خانه دار محسوب می شود. به همین دلیل قالیشویی کرج با فراهم آوردن شرایط مورد نیاز، مبلمان را در همان محل تمیز و خشک به مشتری تحویل می دهد. با نشستن مداوم روی مبل، آلودگی و کثیفی های مختلف را به مبلمان انتقال می دهیم. به همین دلیل نیاز است هر چند وقت یکبار به طور اصولی مبل ها شستشو داده شوند. البته لازم به ذکر است که شستشوی مبلمان مستلزم رعایت یک سری نکات است تا به مبلمان آسیبی وارد نشود.

تماس با مبل شویی بانو

در این بخش راه های تماس و سفارش خدمات مبل شویی بانو در مناطق تحت پوشش مشاهده می کنید.

شستشوی مبل در کرج

مبلمانی از جنس تمام پارچه را به وسیله دستگاه های مخصوص شستشو می دهد. البته قسمت هایی از مبلمان که جنس چوب و یا فلزی دارند قابل شستشو به وسیله دستگاه نیستند. همچنین مبلمان چرمی نیز با شستشوی اتوماتیک ممکن است دچار پوسیدگی و خرابی شوند. مبل شویی در محل نیاز به مواد شوینده و تجهیزات لازم دارد که قالیشویی کرج ضمن تهیه لوازم مورد نیاز خدمات خود را به بهترین نحو انجام می دهد.در قالیشویی کرج، با شستشوی مبلمان یک سری حباب روی سطح مبلمان ایجاد می شوند. این حباب ها باعث می شوند تمام کثیفی های مبل توسط دستگاه مخصوص کشیده شوند.

مبل شویی در کرج از بهترین روش ها برای انجام خدمات استفاده می کنند. هرگونه کثیفی و آلودگی موجب زشت به نظر آمدن مبلمان می شود. برخی از مبلمان ها ممکن است طرح دار باشند و کثیفی های روی مبل ممکن است موجب عدم دید زیبای مبلمان شوند. چنانچه مبلمان شما تغییر رنگ داده و از زیبایی افتاده است، حتماً با یک تماس ساده از قالیشویی کرج درخواست نیرو کنید تا در همان محل مبلمان شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهند و خشک کنند.

مبل شویی در محل - قالیشویی بانو

شستشوی مبلمان در کرج

با کیفیت ترین مواد شوینده در قالیشویی کرج استفاده می شود. در واقع حفظ کیفیت مبلمان برای قالیشویی بسیار اهمیت دارد. خیلی از افراد برای محل کار و منزل از مبلمان چرم استفاده می کنند. شستشوی اینگونه مبلمان به حساسیت بیشتری نیاز دارد؛ زیرا چرم ها ارتباط خوبی با رطوبت ندارند. شما ممکن است برای تمیز کردن مبلمان منزل از واکس های مخصوص استفاده کنید اما این نوع واکس ها نیز ممکن است به مبلمان چرم شما آسیب وارد کنند. بنابراین پس بهتر است برای تمیز کردن مبلمان منزل از تیم حرفه ای و کاربلد قالیشویی کرج کمک بگیرید.

مبل شویی در محل مزیت های بسیار دارد. به عنوان مثال نیازی به جابجایی و حمل مبلمان به مکان دیگر نیست. در حمل مبلمان ممکن است با ضربه مبل به دیوار یا ماشین بخشی از پارچه مبل پاره شود و یا روی پایه های مبل خط بیفتد. در صورتی که مبل شویی در محل این خطرات را برای مبلمان نخواهد داشت. قالیشویی کرج پرسنل خود را به محل اعزام کرده و با دقت فراوان مبل شویی در محل را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. پس از شستشوی کامل، تیم قالیشویی مبلمان را کاملاً خشک کرده و به مشتری تحویل می دهد.

قیمت مبل شویی در محل

مبل شویی خدمات متنوعی اعم از شستشوی فرش، موکت، خوشخواب و مبل شویی را با بالاترین کیفیت عرضه می کند. این قالیشویی دارای یک تیم یکپارچه و کاربلد است. به همین دلیل می تواند خدمات مورد نیاز شما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سریع ترین زمان انجام دهد. قیمت مبل شویی در محل به عوامل متعددی اعم از جنس مبل، شکل مبل، تعداد مبلمان و ارزش آن بستگی دارد. ارزش مالی مبلمان کم نیست به همین دلیل مبل شویی در محل باید حتماً توسط تیم ماهر و کاربلد صورت گیرد. برای مطلع شدن از قیمت دقیق مبل شویی در محل کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید یا به طور آنلاین سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

استفاده از بهترین شوینده های موجود در بازار

پرسنل آموزش دیده و مجرب رفوگر فرش

سرویس دهی در سراسر نقاط کرج

استفاده از مدرن ترین دستگاه های مجهز و روز دنیا در امر شستشو و نظافت فرش

ارائه ضمانت کیفیت خدمات و حمل و نقل در تمامی رده های خدماتی

ارائه خدمات و پشتیبانی در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل رسمی

رعایت نکات و ضوابط شرعی و عرفی در شستشو و خشک کردن فرش ها

تماس با مبل شویی بانو

همکاران ما در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند.

  • آدرسبلوار دانش آموز، بلوار یادگار امام، بین خیام و رودکی قالیشویی بانو کرج

چرا مبل شویی بانو ؟

امروزه مبل شویی های متعددی در زمینه شستشو، رفع سوختگی، ترمیم پارگی و … فعالیت می کنند. مبل شویی کرج نیز در این عرضه فعالیت های گسترده ای انجام داده است. اما شاید برایتان سوال پیش آید که چرا باید مبل شویی بانو را انتخاب کنیم؟ در هر عرصه ای یک سری شرکت ها با علم بیشتر و پرسنل آگاه تر حرفه خود را اصولی تر انجام می دهند.

مبل شویی بانو دلسوزانه بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. در واقع شما با تماس تلفنی می توانید یک تیم ماهر و حرفه ای را برای شستشوی مبلمان خود داشته باشید. شستشوی فرش های دستبافت و رفع سوختگی و ترمیم هر کدام به مهارت های خاصی نیاز دارند که اگر اصولی و درست انجام نشوند ممکن است متحمل ضرر مالی شوید.

ما به شما مبل شویی بانو را معرفی کرده ایم زیرا این شرکت به شما تضمین کیفیت ارائه می دهد. بنابراین خیالتان بابت همه چیز راحت خواهد بود. از طرفی این مجموعه با راه اندازی سایت اینترنتی خواسته با مشتریان راحت تر ارتباط برقرار کند. در واقع شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد سایت شوید و سفارش مد نظر خود را در سایت ثبت کنید. علاوه بر این پشتیبانان سایت بسیار با حوصله به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

مبل شویی در محل

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

نکات قابل توجه در مبل شویی

مبل شویی سرعت و کیفیت خدمات را در اولویت قرار می دهد. علاوه بر این در اتمام کار نظر مشتری را سوال کرده تا رضایت وی را جلب کند. پرسنل مبلشویی کرج برای شستشوی هر یک از لوازم منزل مواد شوینده مناسب استفاده می کنند. این قالیشویی در زمینه شستشوی لوازم منزل سال ها تجربه داشته و با مهارت بالا هر یک از خدمات را ارائه می دهد. بافت فرش های دستبافت بسیار حساس است. به همین دلیل باید پرسنلی کاربلد مسئولیت شستشوی فرش های دستبافت را برعهده بگیرد. قیمت مبلشویی بانو با توجه به میزان کیفیت کار کاملاً به صرفه است.

اگر تمایل دارید تیمی حرفه ای مبلمان منزل و یا محل کار شما را در در همان محل شستشو دهد. حتماً بدون تردید با تیم حرفه ای قالیشویی بانو تماس بگیرید. قالیشویی بانو با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

شستشوی مبل پارچه ای

در ابتدا برای اطمینان به برچسب راهنما تمیز کردن و شستشو مبل که در زیر مبل یا بخش پشتی آن قرار دارد نگاه بیاندازید.
W – به این معنی است که میتوانید مبل را با آب بشویید. البته راه حل بهتر شستشوی مبل در محل با دستگاه مبل شوراست.
X – این نوع پارچه قابل شستشو با آب نیست بعد از جاروبرقی روی پارچه مبل می توانید از سایر روش ها برای تمیز کردن مبل ها استفاده کنید. سرویس خشکشویی مبلمان در منزل برای مبلمان توصیه می شود.
SW – اگر این علامت روی برچسب پارچه رویه مبل دیده شود به معنی این است که می توانید برای پاک کردن لکه های از حلال های ملایم استفاده کنید. طریقه شستن مبل با این رویه بسیار ساده است دستگاه مبل شور با شوینده ملایم به خوبی همه لکه ها و کثیفی ها را پاک می کند.
S – استفاده از پاک کننده حلال برای لکه بری روی مبل بلامانع است. در این مورد در محفظه دستگاه مبل شور می توان از لکه برهای شیمیایی به همراه شوینده استفاده کرد. طریقه شستن مبل پارچه ای ارتباط به نوع پارچه رویه مبل دارد.

شستشوی مبل چرمی

خدمات شستشوی مبل در محل برای مبلمان چرمی با پارچه ای تفاوت دارد. رویه چرم طبیعی بسیار حساس تر است . با یک پارچه تمیز غبار روی مبل چرمی را پاک کنید نیازی به فشار و ساییدن چرم نیست. با استفاده از یک برس نرم هم می توان رویه مبل چرمی را تمیز کرد. سالی یک یا دوبار نیز با استفاده از خدمات شستشوی مبل در محل باید کثیفی های مبل چرمی را از بین ببرید. برای شستن مبل چرمی از آب فراوان استفاده نمی شود و روش خشکشویی مبل پیشنهاد می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *