قیمت قالیشویی کرج

قیمت قالیشویی کرج


راهنمای کامل درباره قیمت قالیشویی در کرج


سبک زندگی شهرنشینی باعث شده مانند گذشته امکان شستشوی فرش و موکت در خانه فراهم نباشد. همچنین این روزها دیگر اعضای خانواده فرصت انجام کارهایی از قبیل شستشوی فرش و موکت را ندارند و باید از خدمات قالیشویی استفاده کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب راهنمای کاملی درباره قیمت قالیشویی کرج است.

معرفی قالیشویی کرج

قالیشویی بانو کرج سابقه نیم قرن ارائه خدمات شستشو و رفوی فرش دارد. در این کارخانه قالیشویی با استفاده جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته و تخصصی، همچنین با مهارت و تخصص کارکنان قالیشویی خدمات شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی به مشتریان ارائه می‌شود.

همچنین متقاضیان می‌توانند از کارکنان قالیشویی بخواهند برای خشکشویی انواع مبلمان راحتی یا سلطنتی و تشک خوشخواب تک نفره و دو نفره در محل حاضر شوند و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص بدون خیس کردن کامل تشک و مبلمان، آن‌ها را لکه‌برداری و شستشو کنند.رفوکاران حرفه‌ای قالیشویی کرج هم انواع خدمات رفو و ترمیم فرش‌های آسیب‌دیده و کهنه را انجام می‌دهند.

اتحادیه قالیشویی کرج

اتحادیه قالیشویی بر کیفیت خدمات شستشو و خشکشویی فرش و مبلمان در قالیشویی‌ها نظارت دارد. این مطلب دربرگیرنده اطلاعات کامل درباره وظایف اتحادیه قالیشویی کرج است …

مزیت عضویت در اتحادیه قالیشویی چیست؟

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که در انتخاب قالیشویی باید به آن دقت کنید، عضویت در اتحادیه قالیشویی است. اگر کارخانه قالیشویی مورد نظر شما در اتحادیه قالیشویی تهران یا کرج عضو باشد، در صورت نارضایتی از خدمات می‌توانید شکایت خود را به اتحادیه ارائه کنید و پیگیری‌های لازم را به سادگی انجام دهید.

قالیشویی بانو عضو رسمی اتحادیه قالیشویی کرج است و مطابق تعرفه‌هایی که اتحادیه اعلام می‌کند از مشتریان هزینه دریافت می‌کند. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید قیمت قالیشویی یا هزینه‌ شستشوی هر متر مربع فرش دستبافت و ماشینی یا موکت کاملا مناسب و تحت نظارت اتحادیه است.

تعرفه‌های ارائه خدمات در قالیشویی کرج

اگر می‌خواهید قبل از سفارش فرش و موکت به قالیشویی بانو کرج، از قیمت‌ قالیشویی اطلاع داشته باشید، بهتر است موارد زیر را با دقت بخوانید.

  • شستشوی هر مترمربع انواع موکت نمدی، کبریتی و خواب‌دار ۳۵۰۰ تومان
  •  شستشوی هر مترمربع انواع فرش ماشینی تا سقف ۱۰۰۰ شانه ۱۰۰۰۰تومان
  • شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه به بالا و فانتزی ۱۳۰۰۰ تومان
  • شستشوی هر متر مربع فرش دستبافت کمتر از ۲۵ رج ۱۸۰۰۰ تومان
اطلاعات مورد نیاز درباره قیمت قالیشویی
  • شستشوی هر مترمربع فرش دستبافت اعلا و کاشان ۲۴۰۰۰ تومان
  •  شستشوی فرش دستبافت ۲۵ رج به بالا با قدمت ۲۰ سال به بالا و فرش‌های کهنه و عتیقه و فرش های صادراتی، به صورت توافقی و با رعایت عرف بازار
  • شستشوی فرش ماشینی ابریشم مصنوعی به صورت توافقی و با رعایت عرف بازار
  • کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی تا سقف ۱۲ متر با هزینه ۱۵۰۰۰ تومان
  • کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی که بیشتر از ۱۲ متر باشد با هزینه ۲۰۰۰۰ تومان


دقت داشته باشید که قیمت قالیشویی که توسط اتحادیه به قالیشویی ارائه شده تصویب سال ۱۳۹۹ است.برای ثبت سفارش در قالیشویی بانو کرج با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۱۱۸ تماس بگیرید یا اینکه سفارشات را به صورت آنلاین در سایت قالیشویی ثبت کنید.

 

قالیشویی بانو خدمات بی نظیر و متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد

کارخانه قالیشویی بانو کرج با تیمی متخصص، متعهد و آموزش دیده، بهترین و بزرگترین قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش در کرج.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *