قالیشویی در باغستان
قالیشویی در باغستان
قالیشویی در باغستان
قالیشویی در باغستان

قالیشویی باغستان

قالیشویی در باغستان یکی از شعبه های فعال قالیشویی بانو در استان البرز می باشد، این شعبه نیز همانند سایر شعبات کارخانه قالیشویی بانو در کرج و استان البرز کلیه خدمات قالیشویی باغستان را ارائه می دهد که این خدمات شامل: شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت، خشکشوی یانواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، انواع مبلمان های چرمی، استیل، پارچه ای، راحتی و … ارائه خدمات تخصصی ترمیم و بازسازی انواع فرش های دستبافت و ماشینی توسط استادان با تجربه صنعت فرش دستبافت.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

اهمیت کیفیت شستشوی فرش در قالیشویی باغستان

همیشه یکی از مهمترین فاکتور های رضایت مشتری کیفیت شستشوی فرش در قالیشویی باغستان بوده است، منظور از کیفیت شستشو برای خدمات قالیشویی بانو چه فاکتور هایی می تواند باشد؟

  • استفاده از مواد شوینده درجه یک و تایید شده
  • پاکیزگی و رفع لکه های فرش
  • بررسی و ترمیم شیرازه فرش (در صورت نیاز)
  • درخشندگی و معطر بودن فرش 
  • صدرو فاکتور شفاف و قیمت رقابتی

سرویس های منظم در منطقه باغستان

یکی از مهمترین فاکتور های ارائه خدمات قالیشویی باغستان توسط شرکت بانو ارائه منظم و سر وقت سرویس برای جمع آوری و تحویل فرش در محله باغستان کرج می می باشد، از این رو کارخانه قالیشویی بانو کرج ناوگان حمل و نقل پیشرفته ای متشکل از ۲۰ نیسان و ۶ کامیونت ایسوزو برای جمع آوری و تحول در سراسر استان در نظر گرفته که سرویس درهی در باغستان رو به بهترین نحو ممکن در سریعترین زمان ممکن انجام میدهند.

قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

قیمت خدمات قالیشویی در باغستان

قیمت خدمات قالیشویی باغستان جزو مهمترین دغدغه های مشتریان بوده و دلیل این دغدغه عدم اعلام قیمت شفاف توسط سایر قالیشویایی های فعال در کرج می باشد.
کارخانه قالیشویی بانو کرج با اعلام قیمت شفاف و کارشناسی شده این عدم اعتماد مشتریان به قالیشویی را از بین برده و همیشه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای ارائه خدمات خود به مشتری ارائه می دهد.

قیمت های شستشوی فرش در قالیشویی بانو فقط برای اعلا شویی بوده و طبق نرخنامه اتحادیه قالیشویان کرج می باشد، طبق نرخانه برخی از فرشها  نیاز به کارشاسی و قیمت گذاری قبل از شستشو می باشند تا قیمت نهایی شستشو به صورت توافقی انجام شو.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *