تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس ها - قالیشویی بانو

تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس ها


تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس‌ها چیست؟ 

نظافت فرش از عوامل مهمی است که باعث حفظ سلامت اعضای خانواده می‌شود. به خصوص طی سال‌های اخیر که ویروس کرونا جان بسیاری از افراد را گرفته است. اوایل شروع بیماری کرونا برخی از افراد فکر می‌کردند، سپردن فرش به قالیشویی موجب انتقال ویروس کرونا به منزل آن‌ها می‌شود. در حالی‌که با شستشوی منظم فرش‌ها ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زای آن از بین می‌روند. در این مطلب قصد داریم درباره تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس‌ها صحبت کنیم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید تا پایان این مطلب همراه ما باشید. 

تاثیر شستشوی فرش بر حذف ویروس کرونا

 شستشوی فرش می‌تواند در کاهش احتمال انتقال ویروس کویید۱۹ تاثیر داشته باشد و سلامتی افراد را حفظ کند.  البته به منظور موثر بودن نظافت بر حذف عوامل بیماری‌زا بهتر است از مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده مناسب استفاده کنیم. زیرا شوینده‌های مناسب می‌توانند ویروس کرونا را به طور مؤثری از روی فرش حذف کنند. 

 
ویروس ها و باکتری های داخل فرش

شستشوی قالی به دلایل زیادی صورت می‌گیرد که رعایت بهداشت از اصلی‌ترین آنها به‌شمار می‌آید. …

موارد زیر مهم‌ترین دلایل تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس‌ها است.

حذف ذرات معلق

شستشوی منظم فرش موجب حذف ذرات معلق از جمله ویروس کرونا می‌شود. با شستشوی فرش، ذرات معلق مانند گرد و غبار، خزه و موها از لابه‌لای الیاف فرش حذف می‌شوند و احتمال انتقال ویروس کاهش پیدا می‌کند.

استفاده از مواد ضدعفونی کننده

استفاده از مواد ضدعفونی کننده مناسب در فرآیند شستشوی فرش می‌تواند ویروس کرونا را از روی فرش حذف یا غیرفعال کند.

درجه حرارت آب

شستشوی فرش با درجه حرارت مناسب به کشتن ویروس کرونا کمک می‌کند. برخی از ویروس‌ها و میکروب‌ها در دماهای بالا غیرفعال می‌شوند. بهتر است برای نظافت فرش از آب گرم استفاده شود.

مهم است در نظر داشت که شستشوی فرش تنها یکی از اقدامات موثر برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و باید همراه با سایر توصیه‌های بهداشتی پزشکان مانند استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی هم رعایت شود. همچنین، در صورتی که شما یا یکی از افراد در خانه علائم بیماری کرونا را دارید، ممکن است نیاز به اقدامات تمیزکاری و ضدعفونی بیشتری باشد.

تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس ها

ویروس ها و باکتری های داخل فرش و مضرات آنها

ویروس و باکتری در هوای که تنفس می‌کنیم و روی وسایل مختلف وجود دارند، زندگی با وجود ویروس و باکتری اجتناب‌ناپذیر است. بنابراین احتمال دارد این عوامل بیماری‌زا برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مشکل ایجاد کنند و موجب ایجاد بیماری شود.

حتی با وجود ویروس و باکتری در محیط ممکن است افراد عادی هم درگیر بیماری‌های و ناراحتی‌های تنفسی، گوارشی یا پوستی شوند. با مشخص شدن تاثیر نظافت فرش بر حذف ویروس‌ها لازم است از خدمات یک قالیشویی معتبر استفاده کنیم.

قالیشویی بانو

قالیشویی بانو مجهز به دستگاه‌ها و ماشین آلات تخصصی برای شستن و خشک کردن فرش‌های دستبافت و ماشینی است. در این قالیشویی کارکنان ماهر و باتجربه‌ای فعالیت می‌کنند که بدون سهل انگاری و آسیب به فرش کار خود را انجام می‌دهند.در قالیشویی بانو خدمات حرفه‌ای رفوکاری فرش‌های آسیب‌دیده و خشکشویی مبلمان و تشک خوشخواب هم به متقاضیان ارائه می‌شود.

 

معرفی قالیشویی کرج

قالیشویی خوشنام کرج با چندین سال سابقه درخشان در این زمینه مورد اعتماد مشتریان خود بوده و یکی از بهترین قالیشویی های سطح کرج می باشد،این قالیشویی در مهرشهر کرج هم دارای شعبه ای مجهز به آخرین تکنولوژی های لازم،افرادی ماهر و موادی ارگانیک می باشد.

قالیشویی بانو خدمات بی نظیر و متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد

کارخانه قالیشویی بانو کرج با تیمی متخصص، متعهد و آموزش دیده، بهترین و بزرگترین قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش در کرج.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *