قالیشویی در کمالشهر
قالیشویی در کمالشهر
قالیشویی در کمالشهر
قالیشویی در کمالشهر

قالیشویی کمالشهر

قالیشویی در کمالشهر نیز یکی از شعبات اصلی قالیشویی بانو در شهر کرج و شهر کمالشهر است، خدمات قالیشویی بانو کرج شعبه کمالشهر نیز همانند سایر شعبات زیر نظر کارخانه قالیشویی بانو در استان البرز بوده و خدمات از جمله: شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت، خشکشویی انواع مبلمان و خوشخوال و خدمات تخصصی تعمیر و باز سازی انواع فرش در سراسر کمالشهر را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
حمل و نقل ایمن یکی از نکات مهمی است که خیلی از افرادی که می خواهند قالی ها و فرش های خود را به قالیشویی ها بسپارند، آن را مد نظر قرار می دهند. مردم ساکن کمالشهر به این نکته اهمیت زیادی می دهند و یک قالیشویی خوب در کمالشهر همواره باید سعی کند که به بهترین شیوه ممکن اقدام به حمل و نقل قالی های مردم نماید. یک قالیشویی کمالشهر اگر بتواند خدمات حمل و نقل ایمن را به مردم آنجا ارائه دهد، خواهد توانست مشتریان زیادی به دست آورد.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

حمل و نقل ایمن قالیشویی کمالشهر

زمانی که از حمل و نقل ایمن قالیشویی کمالشهر صحبت می کنیم، منظورمان این است که این قالیشویی باید قالی ها را با روکش پلاستیکی و کامیون های مسقف و ایمن از درب منزل شما تحویل بگیرد و بعد از شستشو در درب منزل به شما تحویل دهد. بهترین کامیون های مسقف و ایمن را می توان کامیون های ایسوزو نامید که در یک قالیشویی خوب در کمالشهر معمولاً از این نوع کامیون ها استفاده می گردد.

همچنین در هنگام حمل و نقل فرش ها هیچگونه صدمه ای نباید به قالی ها یا فرش ها وارد شود! در غیر اینصورت، قالیشویی یک قالیشویی غیر استاندارد شناخته خواهد شد.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی کمالشهر

شستشوی قالی در کارخانه قالیشویی بانو به دو روش شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک و شستشوی دستی سنتی صورت میپذیرد که در این بخش هر دو این نوع شستشو را به صورت خلاصه برای شما مشتریان عزیز قالیشویی در کمالشهر توضیح خواهیم داد.
روش اول شستشو شستشوی مکانیزه: در این روش شستشو، فرش ها بدون دخالت دست به صورت کامل مکانیزه توسط دو دستگاه شستشوی فرش شستشو داده میشوند. دستگاه اول آبگیری فرش، شلاق زنی فرش و پولیش کشی ابتدایی فرش را انجام می دهد. دستگاه دوم با استفاده از ۱۸ فرچه ویبراتور عمق تار و پود فرش شستشو داده شده  و در مرحله بعد پشت فرش توسط فرچه مخصوصی شستشو داده می شود.
روش دوم شستشوی دستی سنتی: این نوع شستشوی مخصوص فرش های دستبافت و قیمتی است، که فرش ها در محیطی بهداشتی پهن شده، خیس می شوند. با استفاده از شور ها و مواد شوینده گیاهی  با استفاده از فرچه دستی شستشوی داده می شوند و پارو کشیده میشوند. این مرحله ۲ الی ۳ بار برای فرش ها انجام می شود و در نهایت با آبگیری و خشکش کردن فرش کار شستشو تمام می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *