قالیشویی در حصارک
قالیشویی در حصارک
قالیشویی در حصارک
قالیشویی در حصارک

قالیشویی حصارک

قالیشویی حصارک شعبه قالیشویی بانو برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر در محله حضارک کرج می باشد، این شعبه به صورت ۲۴ ساعته در این محله و شهرک های حومه فعال بوده و با سرویس کاران مستقر در محله سرعت ارائه خدمات شستشوی فرش و مبل شویی را تسهیل کرده است، هدف قالیشویی بانو با ایجاد شعبات فعال در سراسر کرج افزایش سرعت خدمات دهی به مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها بوده و با تلاش و همت پرسنل مجرب این مجموعه به این مهم دست پیدا کرده است.

خدمات قالیشویی حصارک برای همشریان فهمیم این منطقه شامل: شستشوی تخصصی فرش های ماشینی، فانتزی، فرش‌ های دستبافت، خشکشویی مبلمان، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خشکشویی انواع صندلی های ناهار خوری و … خدمات تخصصی ترمیم، تکمیلی، آرایشی و بازسازی انواع فرش توسط استادان و کارشناسان صنعت فرش.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

ویژگی های قالیشویی حصارک

 شعبه حصارک قالیشویی بانو آماده ارائه خدمات حرفه ای قالیشویی در کرج  بوده و از ویژگی های این قالیشویی می توان به مجه تمایز این شرکت نسبت به رقبا پرداخت.

  • مجهز به کارخانه ای اختصاصی در کرج
  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویی کرج
  • مجهز به ناوگان حمل و نقل گسترده (نیسان و کامیونت ایسوزو)
  • پرسنل مجرب، آموزش دید ه و تحصیل کرده
  • استفاده از مواد شوینده درجه یک و تایید شده  توسط کارشناسان فرش
  • قیمت های رقابتی و صدور فاکتور شفاف
  • و …

برخی از ویژگی های قالیشویی حصارک بانو بوده و شما هم میتوانید با اضافه شدن به جمع مشتریان قالیشویی بانو کرج شعبه حصارک از کیفیت خدمات و قیمت این مجموعه هیجان زده شوید.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

قالیشویی حصارک قالیشویی مجاز!

مجاز و غیر مجاز بودن قالیشویی یکی از مهمترین فاکتور های اعتماد شما مشتریان عزیز به قالیشویی و سپردن فرش برای شستشو است، کافی است یک بار به اتحادیه قالیشویان کرج مراجعه کنید و حجم شکایت هایی که به دلیل سپردن فرش به قالیشویان غیر مجاز ترتیب اثر داده نمیشوند را مشاهده کنید! قالیشویان مجاز هیچ تعهدی به شما و به اتحادیه قالیشویان کرج نداشته و خیلی ساده می توانند با آسیب رساندن به فرش شما از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کرده و علاوه بر ضرر مالی به شما، شمارا درگیر شکایت در سایر حوزه های قضایی کنند!

پس به این نتیجه میرسیم سپردن فرش به قالیشویان مجاز کرج این اطمینان را در شما ایجاد خواهد کرد که اگر قالیشویی با خراب کردن فرش شما خسارتی به شما وارد کرده باشد، اتحادیه با کارشناسی داوری کرده و قالیشویی را مجاب به پرداخت مبلغ خسارت وارد شده خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *