قالیشویی در هشتگرد
قالیشویی در هشتگرد
قالیشویی در هشتگرد
قالیشویی در هشتگرد

قالیشویی هشتگرد

قالیشویی هشتگرد یکی از شعبه ها معتبر و فعال کارخانه قالیشویی بانو در استان البرز است، این شعبه از قالیشویی بانو که مختص به محله ها و شهرک های منطقه هشتگرد می‌باشد. این شعبه نیز همانند سایر شعبه های قالیشویی کرج زیر نظر کارخانه قالیشویی بوده و کلیه خدمات این مجموعه در کارخانه ای اختصاصی انجام می‌شود که به طور کلی به خدمات قالیشویی هشتگرد اشاره خواهیم کرد:

لیست خدمات قالیشویی بانو شعبه هشتگرد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای شامل: شستشوی انواع فرش های دستبافت و نفیس، تابلو فرش، فرشهای عتیقه و قدیمی، فرش های ماشینی، ابریشم مصنوعی، فرش ها خارجی، کلیه خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان های مسکونی و اداری، انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، صندلی های میز غذاخوری، موکت های چسبیده و … خدمات حرفه ای تعمیر و بازسازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت توسط استادان با تجربه فرش دستبافت استان.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

قالیشویی هشتگرد

شعبه هشتگرد قالیشویی بانو آماده ارائه کلیه خدمات به صورت فوری و وریژه در سراسر محله های هشتگرد می باشد، کلیه خدمات طبق تعریفه اتحادیه قالیشویان استان بوده و قیمت و کیفیت خدمات قالیشویی بانو کرج کاملا رقابتی می باشد، فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید و شگفت زده شوید.

عضو رسمی اتحادیه قالیشویان هشتگرد

مجاز بودن یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب یک قالیشویی است که در پاراگراف بعدی از خطرات سپردن فرش به قالیشویان غیر مجاز خواهیم گفت، قالیشویی بانو شعبه هشتگرد کرج علاوه بر مجهز بودن به کارخانه ای اختصاصی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان البرز بوده و کلیه فعالیت های این کارخانه در هشتگرد تحت نظارت اتحادیه قالیشویان بوده و عضویت این قالیشویی در هشتگرد را می توانید با یک تماس ساده با اتحادیه بررسی کرده و مطمئن شوید.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

خطرات سپردن فرش به قالیشویی غیر مجاز در هشتگرد

سپرد فرش به قالیشویی هشتگرد باید همیشه با رعایت فاکتور های مهمی همراه باشد، یکی از این فاکتور های مهم انتخاب قالیشویی هشتگرد باید مجاز بودن آن قالیشویی باشد، یکی از مهمترین خطرات سپردن فرش به قالیشویان غیر مجاز در هشتگرد مسئولیت پذیر بودن قالیشویان غیر مجاز می باشد، این قالیشویی ها به صورت فصلی فعالیت کرده و فرش هارا در کارخانه ای واسط شستشو می دهند و علاوه بر کمترین دقت در شستشو و استفاده از مواد شوینده نامرغوب نیز استفاده می کنند.

علاوه بر کیفیت پایین خدمات احتمال خراب شدن فرش شما نیز وجود دارد که در این صورت شما مرجع خاصی را برای ثبت شکایت خود پیدا نخواهید کرد، زیرا اتحادیه قالیشویان استان شکایت شمارا ترتیب اثر نخواهد داد، زیرا علاوه بر هشدارهای پیا پی اتحادیه مشتری باز بدون توجه به مجاز و یا غیر مجاز بودن قالیشویی فرش خود را به قالیشویان غیر مجاز سپرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *