قالیشویی در مشکین دشت
قالیشویی در مشکین دشت
قالیشویی در مشکین دشت
قالیشویی در مشکین دشت

قالیشویی مشکین دشت

قالیشویی مشکین دشت یکی از شعبات کاخانه قالیشویی بانو کرج در محله مشکین دشت می‌باشد، این شعبه با سرویس کاران مستقر در محله سریعترین سرویس دهی به مشکین دشت را داشته و با توجه به کارخانه اختصاصی قالیشویی بانو و سرعت سرویس دهی در محله زمان شستشو و تحویل فرش های شما مشتریان عزیز را در ایام عادی سال به ۴۸ ساعت رسانده است.

قالیشویی بانو شعبه محله مشکین دشت ارائه دهنده کلیه خدمات قالیش شویی از جمله: شستشوی تخصصی و سنتی شوری انواع فرش های دستبافت، عتیقه، صادراتی، اعلاء شویی انواع فرش های ماشینی، ابریشم مصنوعی، فانتزی و … با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و مواد شوینده درجه یک مورد تایید اتحادیه برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش، ارائه خدمات خشکشویی در محل از جمله خشکشویی انواع صندلی و مبلمان های چرمی، پارچه ای، راحتی و استیل، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره با استفاده از شامپو های درجه یک ایرانی و المانی.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

چرا قالیشویی مشکین دست؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب قالیشویی بانو شعبه مشکین دشت برای شستشوی فرش، مجهز بودن این مجموعه به کارخانه ای اختصاصی و تمام مکانیزه در کرج بوده که فرش های شمارا بدون واسطه شستشو کرده و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در سریاع ترین زمان ممکن تحویل شما عزیزان خواهد داد.

پرسنل آموزش دیده قالیشویی بانو

در شرکت های قالیشویی درصد رضایت از پرسنل همواره پایین بوده و مشتریان همیشه در مورد رفتار پرسنل اعتراض های خود را به اتحادیه و مدیریت قالیشویی ها اعلام کرده اند، از این رو قالیشویی بانو کرج با برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل خود در رابطه با رفتار، پوشش و … پرسنل خود، شکایت های مشتریان از پرسنل را به صفر رسانده و مشتریان فهیم این شرکت رضایت خود را از رفتار پرسنل به آنها و مدیریت اعلام کرده اند.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

مواد شوینده درجه یک در قالیشویی مشکین دشت

یکی از فاکتور های مهم تمیزی و درخشندگی فرش استفاده از مواد شوینده درجه یک می باشد، کارخانه قالیشویی بانو با استفاده از مواد شوینده درجه یک که مورد تایید اتحادیه صنف قالیشویان استان نیز بوده که نهایت پاکیزگی و درخشندگی را برای فرش های شما مشتریان عزیز به ارمغان می آورد.

ماشین آلات تمام اتوماتیک

علاوه بر مواد شوینده درجه یک ماشین آلات پیشرفته نیز تاثیر بسزایی در پاکیزگی و درخشندگی فرش دارد، قالیشویی مشکین دشت بانو ، مجهز به کارخانه ای پیشرفته و مکانیزه در استان است و خدمات شستشوی فرش در این کارخانه به صورت کاملا مکانیزه انجام شده و نهایت پاکیزگی را برای مشتریان عزیز به ارمغان می‌آورد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *