قالیشویی در گلشهر
قالیشویی در گلشهر
قالیشویی در گلشهر
قالیشویی در گلشهر

قالیشویی گلشهر

قالیشویی در گلشهر یکی از شعبه های فعال کارخانه قالیشویی بانو در محله گلشهر کرج می باشد، این شعبه نیز همانند تمامی شعبات این کارخانه در شهر کرج خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی، فرش‌های دستبافت، صادراتی، ابریشم، فانتزی و …. خدمات خشکشویی انواع مبلمان، موکت های چسبیده، خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خدمات تعمیر و باز سازی انواع فرش ماشینی و دستبافت و … را با بالاترین کیفیت در سراسر محله گلشهر کرج ارائه می‌دهد.

 هزینه های قالیشویی همواره یکی از دغدغه های مشتریان بوده است که به آن توجه زیادی میکنند. یک قالیشویی در گلشهر همواره باید بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کند تا آنها به سراغ قالیشویی های دیگر نروند. ساکنین این منطقه از این بابت می تواند خیالشان راحت باشد! چرا که اغلب قالیشویی های این منطقه همواره در جهت رفاه حال مشتریان فعالیت می کنند و بهترین قیمت ها را برای ارائه خدمات به آنان در نظر می گیرند.

تماس فوری با لمس شماره های زیر

قیمت های قالیشویی گلشهر

لیست قیمت یک قالیشویی در کرج همواره باید طبق نرخنامه باشد و بیشتر از آن تعیین نگردد تا این قالیشویی بتواند مشتری های خود را حفظ نموده و حتی به تعداد آنها بیفزاید. قطعا یک قالیشویی خوب هرگز نمی خواهد که به خاطر افزایش قیمت ها، مشتری هایش را از دست بدهد! پس با توجه به کیفیت هر نوع خدمات و همچنین دستگاه هایی که استفاده می کند، باید قیمت ها را مشخص کند.البته توجه کنید که همواره اگر یک قالیشویی قیمت های بسیار کم هم ارائه کند به منظور مشتری مداری آن نیست و ممکن است به فرش های شما صدمه وارد شود. پس به این نکته توجه نمایید.قالیشویی مجاز گلشهر بر طرق تعرفه ها، قیمت های خدمات خود را تعیین کرده و بالاتر از آن، تغییر قیمت نخواهد داشت.

 آشنایی با قالیشویی بانو

بیایید تا بیشتر آشنا شویم.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

اهمیت شستشوی فرش در قالیشویی مجاز گلشهر

شستشوی منظم و صحیح فرش یکی از مهمترین فاکتور های افزایش طول عمر فرش و سلامت بافت و چله آن است، همچنین شستشوی فرش نیز نیازمند فاکتور های مهم از جمله، استفاده از دستگاه شستشو، مواد شوینده، نحوه خشک کردن و انجام خدمات تکمیلی و آرایشی فرش است.

در صورتی که فرش خود را به قالیشویی های نا معتبر و غیر مجاز در گلشهر بسپارید علاوه بر تمیز نشدن فرش شما، مشکلاتی از جمله کاهش طول عمر فرش و ماندن مواد شوینده در تار و پود فرش شما که باعث زودتر کثیف شدن آن خواهد شد. در این بین قالیشویی های غیر مجاز  شستشوی فرش ها را به صورت واسطه ای انجام می دهند وو پاسخگو به شکایت شما نخواهند بود، همینطور اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج نیز شکایت هایی که از قالیشویان غیر مجاز می شود را ترتیب اثر نخواهند داد.

بهترین قالیشویی گلشهر

قالیشویی گلشهر شعبه فعال و استراتژیک کارخانه قالیشویی بانو در استان البر، شهر کرج و محله گلشهر است، کلیه فعالیت های این قالیشویی در محله گلشهر زیر نظر شعبه اصلی قالیشویی بانو کرج بوده و فرش هایی که در این شعبه جمع آوری می شوند مستقیم در کارخانه اختصاصی قالیشویی بانو شستشو داده می شوند.

قالیشویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج بوده و علاوه بر ۵۰ سال تجربه در صنعت قالیشویی کرج به عنوان یکی از قدیمی ترین قالیشویان استان فعال بوده و سرویس دهی خودرا به سراسر استان البرز از جمله قالیشویی گلشهر گسترش داده است، کیفیت خدمات، رضایت مندی مشتریان و تعداد مشتریان ما این اطمینان را به ما می دهد که خود را با غرور بهترین قالیشویی در گلشهر معرفی کنیم.
خدمات این مجموعه در گلشهر نیز شامل کلیه خدمات قالیشویی بانو در سراسر استان از جمله شستشوی و تعمیر انواع فرش های ماشینی و دستبافت، مبل شویی و خشکشویی خوشخواب می باشد، قالیشویی بانو کرج شعبه گلشهر تخفیف ۱۰ درصدی واقعی برای مشتریان ساکن گلشهر دارد، شما می توانید با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از این تخفیف بهره‌مند شوید.

۱ دیدگاه

  • فرشهامون رو امروز تحویل گرفتیم و خیلی از کیفیت شستشو راضی بودیم، بالای ۵ سال هست که مشتری قالیشویی بانو هستم و جز یبار که مشکلی برای فرشم پس اومد باقی سری ها راضی بودم و به همه پیشنهاد کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *