ترمیم پارگی و بیدخوردگی فرش
ترمیم پارگی و بیدخوردگی فرش
ترمیم پارگی و بیدخوردگی فرش
ترمیم پارگی و بیدخوردگی فرش

ترمیم پارگی و رفوگری و بید خوردگی فرش

شستشو، ترمیم پارگی و بید خوردگی فرش از جمله مهم ترین خدمات قالیشویی کرج است. این قالیشویی با داشتن پرسنل حرفه ای توانسته است در زمینه ترمیم بید خوردگی و رفع سوختگی فرش دستبافت، نقش موثری داشته باشد. شما برای شستشوی فرش، ترمیم پارگی و رفع بید خوردگی می توانید با تیم حرفه ای قالیشویی بانو تماس بگیرید. در واقع اولین مرحله، ثبت سفارش است. شما می توانید به صورت آنلاین در سایت قالیشویی سفارش مد نظر خود را ثبت کنید.

پشتیبانان قالیشویی کرج در اسرع وقت سفارش مشتری را بررسی کرده و هماهنگی های لازم را انجام می دهد. کارشناسان پس از مشاهده فرش ابتدا مشکل آن را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند. هزینه هر یک از خدمات قالیشویی به میزان پارگی و یا مشکل بستگی دارد. در واقع زمان مورد نیاز برای رفع مشکل روی هزینه قالیشویی موثر است. کارشناس قالیشویی پس از بررسی های مورد نیاز قیمت و زمان برطرف کردن سوختگی و یا پارگی را به مشتری اعلام خواهد کرد. علاوه بر این در صورت داشتن هرگونه سوال کافی است با کارشناس مربوطه در مجموعه صحبت کنید.

 

خدمات متنوع قالیشویی کرج

قالیشویی کرج به صورت تخصصی در زمینه شستشوی فرش های مختلف، موکت ها، مبلمان و … مهارت دارد. بنابراین بدون هیچ آسیبی فرش دستبافت یا سایر وسایل منزل را با بهترین روش ها شسته و خشک خواهد کرد. فرش ها از اصلی ترین نیازهای هر خانه محسوب می شوند و حساسیت بالایی در شست و شوی آن ها وجود دارد. از این رو افراد تیم قالیشویی به بسیاری نکات در این زمینه توجه می کنند. در هر یک از مراحل فرش شویی در نظر گرفتن نوع فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. دستبافت یا ماشینی بودن این فرش ها نیز یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود. سن فرش و میزان کثیفی های موجود در هر یک از این محصولات در روند فرش شویی تاثیر گذار است. برای انجام اصولی این فرایند، در نظر گرفتن مواد شوینده با توجه به نوع فرش از اهمیت بالایی برخوردار است.

خدمات قالیشویی کرج تنها شامل شست و شو و تمیز کردن فرش، موکت، مبلمان و تخت نمی شود. بلکه این خدمات در زمینه تعمیر، ترمیم، رفع سوختگی، رفع بید زدگی و نگهداری بهتر از فرش شما نیز مورد استفاده قرار می گیرند. هر فرش در طول مدت استفاده، به مشکلات متعددی دچار می شود و به همین خاطر نیز کیفیت آن تحت تاثیر قرار می گیرد. پس از فرایند قالیشویی نوبت به رفو گری آن می رسد. رفو گری به معنای تعمیر فرش سوخته شده، پاره شده پوسیده شده و… است. در این فرایند فرش مورد نظر ترمیم شده و ایرادات اصلی آن به کلی برطرف می شوند. با استفاده از این فرایند یک فرش نو و سالم تحویل خواهید گرفت. در واقع قالیشویی با بهره گیری از ابزارات و تجهیزات مخصوص مشکل فرش شما را برطرف خواهد کرد.

قالیشویی بانو-رفوگری و ترمیم فرش
رفوگری چیست

خدمات رفوگری فرش

در خدمات رفو گری، مراحل متعددی طی می شوند که در زیر مشاهده می کنید:

  1. شیرازه دوزی: یک فرایند مهم و اساسی در خدمات رفوگری محسوب می شود. در این فرایند از یک نخ هم رنگ فرش و قالی شما استفاده می کنند.
  2. پل سازی: این فرایند نیز در مراحل مهم رفوگری انجام می گیرد و در این زمینه رفوگر تمامی چله های موجود را ترمیم می کند.
  3. سوراخ شدگی فرش: این مسئله نیز مشکل بسیاری از خانم های خانه دار است؛ فرش سوراخ شده ظاهر و نمای نازیبایی دارد و این مسئله تاثیر جالبی در محیط منزل نخواهد داشت. اما با استفاده از خدمات رفوگری این مشکل قابل حل خواهد بود.

 

استفاده از بهترین شوینده های موجود در بازار

پرسنل آموزش دیده و مجرب رفوگر فرش

سرویس دهی در سراسر نقاط کرج

استفاده از مدرن ترین دستگاه های مجهز و روز دنیا در امر شستشو و نظافت فرش

ارائه ضمانت کیفیت خدمات و حمل و نقل در تمامی رده های خدماتی

ارائه خدمات و پشتیبانی در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل رسمی

رعایت نکات و ضوابط شرعی و عرفی در شستشو و خشک کردن فرش ها

تماس با قالیشویی بانو

همکاران ما در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند.

  • آدرسبلوار دانش آموز، بلوار یادگار امام، بین خیام و رودکی قالیشویی بانو کرج

ترمیم بید خوردگی با قالیشویی بانو

قالیشویی کرج دارای پرسنل کاربلد و حرفه ای در زمینه ترمیم بید زدگی فرش دستبافت است. معمولاً فرش های دستبافت به مرور زمان دچار بید خوردگی یا بید زدگی می شوند. بید همان حشرات زرد رنگ ریز جثه است که به تار و پود فرش دستبافت ورود می کنند. در واقع این حشرات درون الیاف طبیعی فرش تخم ریزی انجام می دهند. این گونه حشرات به آفات فرش دستباف شناخته می شوند. جالب است بدانید که بیدها از الیاف پشمی درون فرش ها تغذیه می کنند. تراکم فرش های دستبافت کم است به همین دلیل تاریکی و رطوبت شرایط لازم برای زندگی بیدها را فراهم می کند.

در صورت متوجه شدن بید زدگی سریعاً با قالیشویی بانو تماس بگیرید؛ زیرا هر چقدر مقدار بید زدگی فرش ها بیشتر شود، مسلماً ترمیم بافت های فرش سخت تر خواهد شد. بنابراین بید زدگی فرش ها باید سریع تشخیص داده شود. قالیشویی بانو با چندین سال سابقه و تجربه بسیار در زمینه قالیشویی، ترمیم و رفوگری بسیار تبحر دارد. بنابراین در کمترین زمان می تواند فرش دستبافت گران قیمت شما را ترمیم کند. هزینه قالیشویی و یا ترمیم بستگی به متراژ فرش و میزان بید زدگی دارد. برای مطلع شدن از قیمت دقیق قالیشویی می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز را از کارشناسان تیم سوال کنید.

مشاوره و سفارش آنلاین

همکاران مار در قالیشویی بانو همه روزه آماده هستند تا خدمات مورد نظر شمارا به نحو احسن ، با کیفیتی که شما مشتریان عزیز لیاقتش را دارید عرضه نمایند. کافیست یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

برطرف کردن بید زدگی فرش های دستبافت

بید زدگی فرش ها می تواند در نقاط مختلف فرش اعم از سطح، زیر و یا هر دو ایجاد شود. افراد تیم قالیشویی کرج با در نظر گرفتن نوع فرش و میزان ارزشمند بودن آن بهترین روش رفع بید زدگی را به کار می برند. تمام فرش های دستبافت ارزشمند و گران قیمت هستند اما در هر صورت بین فرش های دستبافت نیز طبقه بندی وجود دارد. چنانچه به خدمات قالیشویی نیاز پیدا کردید می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. با ثبت سفارش مشتری، پشتیبانان سریعاً آدرس محل مورد نظر را به مسئولان اطلاع داده و مسئولان نیز افراد خود را به محل مورد نظر اعزام می کنند.

پیگیری سریع و پشتیبانی قوی قالیشویی کرج از مزیت های این مرکز محسوب می شود. علاوه بر این کیفیت خدمات این قالیشویی نیز بسیار مورد رضایت مشتریان واقع شده است. در واقع هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان در تمامی زمینه ها است. قالیشویی بانو با تضمین کیفیت خدمات خیال مشتریان را راحت کرده است.

ترمیم و رفوگری

رفوگری و مرمت فرش فقط دوختن نقاط آسیب دیده و پارگی ها نیست. در واقع این پروسه ،مجموعه خدماتی است که برای رفع هرگونه آسیب و صدمات ظاهری فرش انجام میگردد تا آسیب ها با چشم قابل تشخیص نباشند. برای این کار باید تسلط کاملی بر شناخت مواد اولیه، رنگ کاربردی و طرح هر منطقه داشت. کار رفوگری با ابزار های تخصصی این حرفه مانند قیچی مخصوص رفو، چاقوی خواب، قلاب رو، قلاب پشت، دفتین، موم، چارچوب و کیله انجام میگردد.
روش های مختلفی برای ترمیم آسیب دیدگی های فرش وجود دارد.این روش ها بر اساس میزان صدمات وارده ،متفاوت هستند. آسیب های وارد شده بر فرش را برا اساس فاکتور های وسعت و شدت بر سه گروه تقسیم میکنند:

آسیب دیدگی کم (سطح سه)
شامل صدمات جزعی و ظاهری فرش می شود.مانند تغییر نخ‌های بخشی از فرش، تغییر رنگ ظاهری، کهنه کردن، رفع لکه‌های کوچک و یا برداشت رنگ بخشی از فرش

آسیب دیدگی متوسط (سطح دو)
فرش هایی با آسیب ساییدگی، خوردن سطح فرش توسط بید، بیرون زدگی نخ چله از میان پرز فرش و سرنخ درفشی

آسیب دیدگی شدید (سطح یک)
صدمات جدی‌تر از قبیل سوختگی، پاره‌گی و پوسیدگی بخش از فرش . رفع صدمات این گروه عموماً به سبب صرف هزینه و زمان بسیار، تنها بر روی قالی‌های نفیس و موزه‌ای انجام می‌شود.

انواع خدمات ترمیم و باز سازی فرش در قالیشویی بانو

ریشه بافی: درصورتی که بخشی از ریشه های فرش ازبین رفته باشد ،فقط همان قسمت ترمیم میشود. اما اگر تمام ریشه های فرش خراب شده باشد، ریشه دوزی به صورت کامل انجام می گردد.
شیرازه دوزی: شیرازه فرش،لبه های فرش را در برابر ساییده شدن محافظت میکند.همچین مانع از ورود مایعات جاری به داخل فرش میگردد.
چرم دوزی: برای جلوگیری از پارگی فرش ها ، و همچنین سرخوردن فرش لبه های زیرین آن را با نوار های چرمی میپوشانند. این کار مانع از لول شده فرش نشده و شکل طاهری آن تغییر نمیکند.
ترمیم پارگی و پوسیدگی: پارگی فرش به مرور زمان و در اثر کهنگی ، سوختگی ،پوسیدگی و .. فرش پدید می آید. مرمت پارگی فرش ها نیازمند تخصص و تجربه بالاست.
مرمت سوختگی: سوختن فرش از جمله عیوبی است که به سبب قابلیت اشتعال سریع مواد مورد استفاده در فرش، سریعا باید برای رفع آن اقدام گردد.
ترمیم اثر سوختگی فرش و لکه‌های سوختگی ناشی از اثر اتو , افتادن سیگار , زغال و ..
مرمت بید خوردگی: بید خوردگی فرش ها میتواند ب دلایل مختلفی همچون رطوبت، انبار داری، حشرات و یا قسمت هایی که رفت و آمد روی آن ها کمتر است رخ دهد. در صورتی که فرش شما مورد حمله بید قرار گرفته ، میتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *